HTML

Késők 33. - Az utolsó léghajlító

2010.08.16. 20:36 Sceurpien

Én a magam részéről elhatárolódom a dologtól. Nem láttam, és bár meg akartam nézni, már nem vagyok annyira biztos benne, hogy szeretném. Sokak szerint pocsék egy darab, de ebbe ne menjünk bele. Én mikor először meghallottam a címét azt hittem, hogy ez valami vicc, mert valamiért a léghajlításról a széleresztés jutott eszembe az izgibb módon... szóval el tudjátok képzelni titkon magamban azóta is ezen röhögök, de vártam a megfelelő pillanatot, hogy megosszam a világgal.

Zeneileg most háromszor ment le a teljes filmzene CD, és azt kell mondjam, rég éreztem ennyire tehetetlennek magam. Van egy úgy ahogy kellemes szám, és egy ami még erős ötös a tizes skálán, de az egész filmzenében nem nagyon találtam eredetiséget. A JNH fanok ne kövezzenek meg, de eddig ha egészében nézzük, akkor az illető legrosszabb munkája. Valójában fel sem ismerném hogy ő csinálta, ami már meglepő, sehol semmi rá jelelmző akkord, vagy hangzásvilág, leginkább talán egy Hans Zimmer tanítvány műve lehetne, John Powellé mondjuk. Nem baj, azért legyen nagy öröm a szerintem legszebb számot megkapjátok, az nekem tényleg tetszett. Őszintén. Ha nem tetszik, akkor tudjátok, hogy a többi még semmilyenebb és rosszabb.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr392226367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*phX|Hydra 2010.08.20. 14:54:27

Meglepő. Azt hittem neked tetszeni fog az album.
Szerintem összességében rohadt jól sikerült.
Kritikámban is ezt a számot emeltem ki.

filmuniverzum.avpuniverzum.hu/?p=9892

Másik: Majd ha lesz egyszer időd, hallgasd majd meg az Unbreakable (Sebezhetetlen) albumot. Kíváncsi lennék a véleményedre.
süti beállítások módosítása