HTML

The Wrestler from espanya

2010.12.08. 18:46 Sceurpien

 Ha van valaki, aki gyűlöli a Cover-eket, akkor az én vagyok: a számokat csakis a saját szövegükkel, kiejtésükkel, hangmélységükkel szeretem, azaz ha egy számban énekelni kell, és nem az eredeti, nálam már bukta.

Ezzel szemben a múltkor egész véletlenül találtam rá egy olyan "átdolgozásra", ami után majdnem elsírtam magam (mondjuk az eredeti szám is ugyanezt váltja ki belőlem), és nem azért, mert annyira rossz.

Egy spanyol (nyelvű) srác énekli hamisan, bután, sokszor elhalandzsázott szöveggel Bruce Springsteen The Wrestler-jét, ami már volt párszor a blogomon is... és hihetetlen, hogy az ember (ha érti a szöveget, érti a hangulatot), mennyire meglátja ugyanezt a srácban is.

Aki nem hallotta az eredetit, sürgősen nézzen utána, ha mást nem itt...

"Spanish" version:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr832502609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása