HTML

Találd ki, mit hallgatsz!

2010.12.26. 20:06 Sceurpien

Mivel a régi találd ki videóknak is volt egy kis sikerük, remélem a felújított sorozatnak is lesz egy kevés :) 

A videóban három rövid zene van, ezek közül a kritikusok szerint a harmadik a legszebb, ugyanis annak hála a zeneszerzőt a kategóriáján belül díjazták is. 

A nyertesnek, csakúgy mint régen, felajánlok egy tábla Milka csokit. Mondjuk a sok nyereményből még mindig csak kettőt tudtam átadni, de istenem, nem csak rajtam múlik :)

Családtagjaim, és akik szeretnének később azok lenni, kizárva, mert nekik már mutattam :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr312540510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kmaate · http://kmaate22.blog.hu 2010.12.27. 15:39:05

ja, a Milka csokis felajánlást még nem is láttam:)
és jelezném, hogy holnap csak rajtad fog múlni a nemcsoki átadása:)
De a zenéid között találtam a pokémon albumon egy talaldki.mp3-at, de az sem a megoldás.:) Majd nyáron a frisseket is átmásoljuk, hátha azon lesz a megoldás. De igazán adhatnál FTP hozzáférést a Feladvanyok_megoldasa mappádhoz:)
süti beállítások módosítása