HTML

Harry Potter és a félvér herceg

2009.07.19. 12:09 Sceurpien

Sziasztok

Íme az ígért filmzene. Már amikor a trailer-t bekopiztam mondtam, hogy nekem tetszik, és azóta sem változott a véleményem. Nálam már most jelölt a következő Oscar-ra. Mármint a filmzene. Ez most csak az első három rész (az első 11 szám), de a többi is fel fog kerülni, lehet hogy még ma. 

Nekem a személyes kedvencem az 'In Noctem' és a 'Ginny' a mostaniakból, ez utóbbi azért, mert tetszik, ahogyan Hooper egymásba olvasztotta a saját ötletét, és az eredeti John Williams Theme-et. Egyébként aki ismeri, annak az elején lehet hogy a Heroes 4 c. játék zenéje ugrik be róla. Legalábbis nekem nagyon meg volt az az érzés. 

Egyébként a Part3 utolsó száma, a 'Ron's Victory' sem rossz, kicsit furcsa, de olyan igazi gyerekfilmes zene.

 Hmmm... a harmadik részt nem akarja feltenni a YouTube. Nem tudom mi a lassabb, az én netem, vagy az ő szerverük. Majd legközelebb...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr51254500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása