HTML

Legjobb filmzenék 95. - A meztelen dobos

2008.11.29. 12:08 Sceurpien

A meztelen dobos / The Rocker

 

Remélem senki sem fog virtuálisan megdobálni. Egymás után raktam két kicsit más stílusú számot. Az első az USA Márk-ja által énekelt Bitter névre hallgató nyál-dallam, ami egyébként még nekem is bejött, nem is kicsit. Bár én természetesen a második számot szántam inkább lényegesebbnek. Szerintem nagyon jó.

Kapcsolódás a korábbiakhoz:

  • A Cleveland-i Rocktörténeti Múzeum, ahova a filmben bekerül a Vesuvius együttese, már tagjai közé sorolhatja az Aerosmith frontemberét, az Armageddonnál említett Stephen Tyler-t.
  • Nem véletlen, hogy a Vesuvius is a V-rockhoz hasonló '80-as Hard Rock-ot játszik, és pont egymás után van a két post.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr91794486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása