HTML

Legjobb Filmzenék 56. - Big Fish

2009.07.04. 14:33 Sceurpien

Sziasztok

 

Ide általában magyarul szoktam kiírni a filmcímeket, de mivel a filmmel plakát formájában többen találkoznak, amiből magyar változatot pedig sehol sem találtam, arra a következtetésre jutottam, hogy az angol cím egyértelműbb.

Mit is mondjak. A filmzenét nagyon régen ismertem már, és vártam már a percet, hogy jöjjön, és végre megnézzem előtte a filmet is, mert Burton-t is szeretem, meg hallottam hogy játszik benne Helena Bonham Carter is, akit szeretek. Én nagyon meglepődtem, hogy milyen színészek játszanak még benne, pláne Obi Van McGregoron, de nagyon jól játszott. Marion Cotillard pont olyan aranyos, sőt ha lehet még aranyosabb, mint mostanában. Danny De Vito hihetetlen, én rajta lepődtem meg a legjobban. Tim Burton törpéje (aki a Charlie és a csokigyárban is játsza a dolgozó munkásokat) szintén meglepő volt. De minden meglepetés pozitív volt, maga a történet is zseniális volt, nem is tudom igazán összefoglalni mi tetszett benne annyira. Egyszerre mesei és valós, és még a történetet is e köré szövik. Maga a film is olyan mint a kis Jenny Spectre-ben (Fantomban), elveszi a cipőnket, hogy soha ne tudjunk elmenni mellőle. 

A Danny Elfman - Tim Burton páros nem első közös Top100-zenéje, és megígérhetem, nem is az utolsó.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr601226407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása