HTML

Eden Riegel...

2009.10.28. 01:06 Sceurpien

Sziasztok

Nah ezt is megértem :). Nem gondoltam volna, hogy mondjuk egy "Evita", vagy ilyesmi címet kivéve női név lesz egy bejegyzésem címe, de mégis. Hogy őszinte legyek három okból.

1. Kellett valami, ami miatt elmondhatom a véleményemet a Year One filmről, ami szerintem zseniális, bár korántsem annyira, mint Jack Black Tenacious D-je, vagy a Juno, vagy a House epizód, vagy még sokminden más, amire a szereplőkből asszociálhatunk. De vígjátéknak nagyon jó :). Pláne angolul, mert magyarul nekem egyik női szinkron sem tetszett, élén Eema (Juno Temple) szinkronjával. De Eden Riegelé egész aranyos volt :).

2. Megnéztem honnan ismerős a neve a filmet kivéve (ahol egyébként ő volt Káin és Ábel lánytestvére, akivel együtt alhatott Zed, csak aztán kiderül hogy ugye-az-ugye), szóval azért, mert ő adja a fiatal Miriam ének és szinkron hangját az Egyiptom hercegében. Éljen, kapcsolat van a filmzenékkel, jogom van írni róla :). Legyen itt is a videó mégegyszer:

Egyébként ahhoz képest hogy 16-17 éves volt a felvételkor, még tényleg kislány hangja van de azóta azért felnőtt. Elvileg játszott nagyon mellékszerepet az első pitében is.

3. Ilyen nevet még sosem hallottam. Eden, ugye Éden, a Riegel meg ugyan németül szelepet jelent, viszont Rigel-ként az Orion egyik csillaga. Szóval nem tudom a szülei mit gondoltak mikor a nevét adták, de szerintem a jelentése gyönyörű. 

 

Legközelebb egyébként Ponyvaregény zene kiegészítések jönnek, valamint majd egy trailerzene gyűjtemény azokból, akik önmagukban nem kapnának egy bejegyzést.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr211480472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása