HTML

Klasszikus Betétdalok

2010.02.09. 17:03 Sceurpien

Egyszerre rengeteg behatás ért:

  • Egész éjjel, amíg az előző hozzászólást írtam, nem jutott eszembe a Betétdal szó, aztán ma hirtelen megvilágosodtam. :)
  • Rájöttem, hogy a játékok mindig jók.
  • Rájöttem, hogy azt szeretik az emberek, ha meglepődnek.

Így arra jutottam, hogy indítok egy új sorozatot a Találd ki mellett, bár ez sokkal könnyebb lesz, mert betétdalok lesznek benne, azaz szöveggel rendelkező művek.

Íme az első kérdés. Remélem a kicsit is darkosabbak nem fognak belehalni, hogy az egyik klasszikus még sem a kedvencüktől származik eredetileg. Ráadásul egy filmben is feltűnt. De melyikben?

Aki gúglizik, furdalja önnön lelkiismerete. Legalább annyira, hogy szavazik egyet:

http://legjobbfilmzene.blog.hu/2010/02/07/szavazas_335

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr741743151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása