HTML

Miért szavazzatok rám? - Második rész - Harry Potter

2010.02.18. 12:49 Sceurpien

Sziasztok, Harry vagyok

Ez a film már a sokadik darab, amiben szerepelek, és már a harmadik zeneszerző, akivel együtt dolgozom. Először John Williams volt a filmjeim dallamának írója, aztán egy rész erejéig Patrick Doyle dolgozott a korábban már megírt dallamokon, míg végül, az ötödik részben megkaptam Nicholas Hooper-t. 

Ez a hatodik rész, és a rendezőm úgy vághatott neki, hogy azt suttogta Nick fülébe: legyen a régi részben, de legyen NAGYON változatos. A "NAGYON" részt gondolom valami Imperius átkot mormolva mondhatta, mert először a sorozatomban tényleg nem csak egy dallamra építkezett a zeneszerző, hanem sokszázra. Nincs két egyforma vagy egyáltalán hasonló dal a filmzenei CD-n. 

Én különösen ajánlom az In Noctem-et, a Ginny-t, a Harry & Hermione-t, a Farewell Aragog, és a When Ginny Kissed Harry-t. Nekem ezek tetszettek legjobban, és állítólag még a varázsrádión is szokták őket adni, bár én sosem hallgatom, mert Dursley-ék nem fogékonyak rá.

Most röviden leírom, miről is szól a film, és miért SZAVAZZATOK rám.

Itt az első három, A nyitány, aztán egy szép klasszikus templomi énekre hasonlító mű, és végül egy játékosan befejeződő "A történet elkezdődik" címre hallgató darab.

Aztán bemutatják az újdonsült szerelmemet, Ginny-t, aki egy gyönyörű dallamot kapott. Később a történet baljóslatúbbá válik, mert Piton leteszi a megszeghetetlen esküt. A változatosság jegyében rögtön egy vidám varázsboltos jelnet jön, odaillő zenével.

Mindezek után elérünk az iskolába, ahol Dumbledore beszédet mond, majd elmegyünk bájitaltan órára, ahol találkozunk az élő-halál esszenciájával. A barátaim nem kísérhetnek el Dumbledore irodájába, így a merengőbe nélkülük nézek bele. Nem sokkal később megtalálom a Félvér herceg könyvét, amiből sokat tanulok. Jah jut eszembe... Ron az új őrző, és megnyeri a meccset a Griffendélnek :).

Karácsony előtt volt egy nagyon érzékeny jelenet köztem és Hermione között, de semmi csók. Fujj. Ő Ronnal jön majd össze. Viszont ez a zene imádnivaló. Ezután megint iskola jön, ahol közben megtudom, hogy Malfoy-nak van egy küldetése, de senki nem hisz nekem.

Lumpsluck professzor partija nagyon érdekes volt, Luna-t vittem el magammal rá. Aragog meghalt. Szomorkodunk, kivéve Ront. Dumbledore-nak rossz előérzete van.

Ezután lassú és szomorkás részek jönnek, szerelemről és háborúról. Ginny megcsókol engem, ami nagyon furcsa, mert korábban csak Cho-val csókolóztam, ráadásul az írónő szerint én, a népszerű Harry Potter, csak ezzel a két lánnyal csókolózok egész életemben. Viszont ez a zene is gyönyörű. A háború viszont folytatódik rögtön akkor, amikor Lumpsluck professzor meggyón nekem.

Ezután rögtön elutazunk Dumbledore-ral egy barlangba, ahol egy horcrux-ot keresünk. Meg is találjuk, benne van a kétségbeesés italában, amit a professzor úr kiiszik. Az Inferus-ok megtámadnak minket, de Dumbledore óriási lángvihart varázsol, ami elűzi őket.

Ption megöli Dumbledore-t Malfoy helyett, aztán meg jól megaálz engem menekülve a birtokról. Vagy mégsem? A filmből még nem derült ki. Később eltemetjük Dumbledore-t.

A történet végén Hermione, Ron és én megfogadjuk, hogy együtt szállunk szembe Voldemorttal (szokjatok már hozzá, hogy kimondom a nevét). Aztán, hogy mégse legyen Sad End, a filmzene CD-re felkerült egy vidám befejezés Weasley módra. 

Hát szóval ennyi a mi kis történetünk, benne minden izgivel, rengeteg jó zenével, amiből mindenkinek lehet egy kedvence. Szóval szavazzatok rám, a barátaimra, és Nicholas Hooper-re. Ügyes pasas. Kár hogy mugli.

Jut eszembe, ezért nem fognak elitélni? Mugliknak beszélek a világunkról. Nem ba. Majd Hermione megvéd valami 1712-es per nyomán. Engem úgysem kapnak el. Szóval szavazzatok rám:

http://legjobbfilmzene.blog.hu/2010/02/07/szavazas_335

Szólj hozzá!

Címkék: potter oscar filmzene legjobb harry 2010 nicholas hooper

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr171768744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása