HTML

Audiomachine - Fallen Soldiers

2010.08.18. 17:08 Sceurpien

Az elmúlt héten már épp kezdtem azt hinni, hogy lassan már mindent hallottam. A mozi és a youtube egymás után ontotta az áltam fejből ismert trailerzenékkel összeaggatott darabjait, és kicsit szomorú lettem, hogy sok más általam szeretett dallam nem ilyen népszerű, és inkább vágják be ezredszerre is a Requiem for a Tower-t egy akciófilm alá, mint egy a nézők számára kevésbé ismert valamit.

Az elmúlt pár nap a rosszkedvemen nem sokat csökkentett, egyedül az történt, hogy rájöttem, még mindig milliárdnyi trailerzene van a világon csak a "nagyoktól", amiket nem ismerek. Kerek négy órája megy egy nagyságrendileg egészen éjfélig ismétlés nélkül hallgatható Audiomachine összes, és ellentétben az előzetes terveimmel, hogy ma X-Ray Dog kerül majd a blogra, végül mégsem.

Audiomachine - Fallen Soldiers

Szólj hozzá!

Címkék: zene trailer fallen soldiers audiomachine

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr712231016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása