HTML

Egy kis fejezet a filmzeneszeretetem kezdetéről

2010.06.28. 03:04 Sceurpien

Régen sokat néztem Disney meséket, még a videókazetták korszakában. Az átvett régebbi mesék elején és végén mindig voltak más Disney-mese reklámok, ezek közül nem egyre fejből emlékszem, és egy van, amire utólag már évek óta dühös vagyok.

Ez a reklám az Oroszlánkirály-é volt, amiben elhangzik ez a mondat: "Elton John és Tim Rice magával ragadó zenéivel és dalaival."
Mikor elindultam a filmzene szeretet felé, egy véletlenül letöltött Oroszlánkirály szám, az akkor még névtelen, egyébként To Die For volt. A legszebb szám volt amit valaha hallottam. Gyönyörű volt. És ki szerezte? Hát persze, hogy Elton John vagy Tim Rice, ki más lehetett volna, hisz az ő zenéjük. Nagyjából egy évig éltem ebben a tudatban. Internet még alig volt, a wikipédia még nem létezett, és egy vacak reklám miatt egy évig nem tudtam, milyen zseniális is az az ember, aki a Hans Zimmer nevet viseli. Azóta is a kedvencem. 
Folytatása következik...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr242114985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása