HTML

Golden Globe jelöltek 2009

2009.01.05. 16:01 Sceurpien

 Sziasztok

Hát itt van a Legjobb filmzene, és Legjobb dal jelöltek listája, az én kommentemmel:

 

Legjobb filmzene:

  • 'Changeling' / Elcserélt életek
  • 'Defiance'
  • 'The Curious Case of Benjamin Button'
  • 'Frost/Nixon'
  • 'Slumdog Millionaire'

Hogy őszinte legyek, nekem egyik sem lett a nagy kedvencem. Még egyik filmet sem láttam, de azenéjüket meghallgattam, már amennyit tudtam. Szerintem a Frost/Nixon úgy ahogy jó, bár persze az Hans Zimmer, szóval... :)

A Changeling nálam a második, Benjamin Button a harmadik, A Defiance pedig az utolsó. A Slumdog Millionaire-t kihagytam, emrt nagyon nem oylan átlag filmzene. Nekem tetszett, és simán nyerhet is, de azért, inkább akkor Frost/Nixon.

 

Legjobb Dal

  • 'Down to Earth' - 'WALL-E'
  • 'Gran Torino' - 'Gran Torino'
  • 'I Thought I Lost You' - 'Bolt'
  • 'Once in a Lifetime' - 'Cadillac Records'
  • 'The Wrestler' - 'The Wrestler'

 

Jó a Beyoncé és Cyrus rajongóknak, mertnekik megvan a kedvencük. Sőt aki szereti Clint Eastwood-ot énekelné hallani, annak is megvan a maga jelöltje. Nálam a Cyrus-Travolta kettős 'Bolt'-ban elhangzó száma nyert de... Hol van ez is a múlt évi Oscar győztes Glen Hansard-Marketa Irglova Falling Slowly-jától. Kilóméterekre.

Szóval a véleményem összességében a következő: Nem a legjobbakat választották be. Mi az hogy az évad legjobb filmzenéje, ami egyértelműen a The Dark Knight-é, nincs benn? Vagy legalábbis a legjobb 5-ben tuti benne van. A tegnap bemutatott Szikravárosnak a leguncsibb száma is kenterbeveri a Defiance legjobbját. Legalábbis sztem. Indiana Jones... bekerülhetett volna de hát, azért... ugyanaz volt mint 30 éve, szóval jó oké ne. De azért, azt hiszem kimaradt néhány nem éppen rossz darab. És ha mindenáron akarnak alternatívabb filmzenét is belerakni, akkor jöhetett volna inkább a The Rocker. 

A dalokról már nem is beszélek. Komolyan ezzel a számmal akar vinni egy filmet a Disney, mint a Cyrus-os? Igen oké, nem rossz, sőt a mezőny legjobbja. De hol van ez a többi animációs film zenéjétől? Verdák, Shrek... azok fényévekkel előrébb vannak. Jah és végképp nem hagytam volna ki azt, amikor Keira Knightley énekel. Jobb mint Clint Eastwood.

Összefoglalva: Tényleg nem volt nagy szám az idei termés, de akkor legalább azt a néhány jót raknák bele, és nem a közepeseket.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr3859487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása