HTML

Bolt - Volt

2009.02.09. 17:14 Sceurpien

 Bolt - Volt

Szerintem simán Bolt, csak szegény magyarul tudók folyton félreértik. Ez ugyan nem nyert, de azért még mindig az idei év legjobb animációs filmje. Szerintem. 

A számról:

Miley Cyrus, a gyengébbek kedvéért Hannah Montana remélem nem jut sem Britney, sem a HSM-es srácok sorsára. Bár már most nagyon az utóbbiak által kijelölt úton halad ahhoz, hogy a tinik bálványa legyen, és örökké a Bravo magazinokban ragadjon, én szurkolok neki, hogy valami értelmeset kezdjen magával végül. Hála a Disney-s szerződéseinek bekerült ebbe a filmbe is, és szerintem kifejezetten jó még szinkronhangnak is. És szerintem jól is énekel. Veri a Zac Efron féle bandát nálam :).

John Travolta egy őrületesen jó színész, és akármennyire is úgy hinné az ember, ő nem úgy énekel mint mondjuk Pierce Brosnan. Kifejezetten jó, és felismerhető hangja van, és annak ellenére, hogy először fuának gondoltam, hogy ő a kiskutya, végül nagyon jó lett. 

Ketten együtt szerintem kifejezetten jól énekelnek, és maga a szám sem rossz, ha az ember nem valami művészi dolgot vár, hanem képes lesüllyedni a korábban említett HSM és Hannah Montana féle szintekre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr61932725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása