HTML

Harry Potter összegzés

2009.07.23. 11:17 Sceurpien

Sziasztok

Úgy döntöttem kicsit összefoglalom a filmzenéről alkotott véleményemet. Szerintem az elmúlt két év egyik legösszeszedettebb "score"-ja. Nem lehet sem azt mondani rá, hogy hagyomány bontó, mert megtartotta John Williams zseniális alaptémáját. Nem lehet rá azt modnani, hogy egysíkú, mert huszonnyolc pár perces számból talán ha kétszer háromszor hallhatjuk ugyanazt a dallamot, mindig más, és ez a hangszerelésre is igaz. Van hogy vonósnégyes, van hogy kórus, van hogy "zongora plusz hegedű", van hogy csak néhány fafúvós, van hogy teljes zenekar játszik. És valahogy mégis összeáll. Még nem láttam az év minden filmjét, de ennek Oscar jelölést kapnia kell. Talán magát az Oscar-t is. Vagy csak én vagyok túl elfogult.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr591262626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása