HTML

Egy év...

2009.11.19. 02:15 Sceurpien

Egy éves a blog. Azóta sem jöttem rá, hol kéne a CSS-t megszerkeszteni (pedig tudom h lehet, bár nem is nagyon kerestem), és jó sok ilyen dolgot, de a lényeg, hogy elértem az első ötvenet. 

Néhány egy évvel ezelőtti döntésemmel már rég nem értek egyet, például az Armageddon filmzenéje:

http://legjobbfilmzene.blog.hu/2008/11/27/legjobb_filmzenek_96_armageddon_by_trevor_rabin

Nagyon hátra került, pedig tényleg sokkal előrébb érdemelne helyet.

Ehhez hasonló cipőben jár a Transformers is...

http://legjobbfilmzene.blog.hu/2008/12/27/legjobb_filmzenek_89_transformers_by_steve_jablonsky

És még sorolhatnám.

Lett pár azóta gyakori "sorozat", pl játékzenék, vagy a Késők, De volt nem olyan felkapott is, pl a Vonat. :) Aki olvassa a blogot, az tudja miről van szó :).

Nem is tudom, miért írom még mindig, de asszem legalább még egy évig, a legutolsó számig befejezem. Legalábbis az én listámon elsőig. Sok kimaradt, már msot látom, sok késett, de nem tudok mindent egyszerre :).

Remélem azért szereztem kellemes perceket, és szép számokat. Jah és este Filmzene. Az 50. Annyit elárulok, hogy Thomas Newman szerezte :)

Majd... előre is... Enjoy

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr681535800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kergezerge · http://kergezerge.blog.hu 2009.12.07. 04:43:46

A css-bütyköléshez ki kell másolni a sablont (csak katt a másolás-gombra s már másolódott is) aztán a css szerkesztésre gombra, és akkor ott. Még én is lusta voltam eddig hozzá. =)

Sceurpien 2009.12.07. 04:48:31

@Skar / kergezerge: Megvan :) köszi. A másolás gomb már oké, csak nem godnoltam volna, hogy vagy három szerkesztés gombot kell nyomni, mire megjelenik :)
süti beállítások módosítása