HTML

Állítólag...

2010.02.06. 03:06 Sceurpien

Állítólag Kreatív Blogger vagyok, legalábbis ketten votlak kedvesek ezt feltételezni rólam. Mégpedig Memoir (http://memoir.freeblog.hu/) és Batus (http://kagylohej.bloglog.hu/).

Sajnos nem tehetek eleget az ezzel járó minden kötelezettségeknek, amik ezek:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
Ez megtörtént :)

2. A logót ki kell tennem a blogomba.

 

 

 

 

 

 

Megtörtént

3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam.
Megtörtént fentebb,

4. Írni kell magamról 7 dolgot:
- Szeretem a filmzenéket, még azokat is, amiket le kéne tagadnom.
- Harmadéves egyetemista vagyok, de idén otthagyom, és máshova felvételizek.
- Hiszem, és tudom, hogy van fiú és lány közt barátság.
- Sokmindenhez tudok fanatikusan ragaszkodni, és elég könnyen fanatizálódok.
- Utálok veszíteni, de magammal szemben mindig megteszem.
- Általában nem fejezem be, amit elkezdek. Remélem a blog azért nem ilyen lesz.
- Hajlamos vagyok beleszeretni egy filmszerepbe, pláne ha aranyos kislányos nő játszik benne.

5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak:
Nah ez az, ami nem fog menni. Nem ismerek hetet, épp ezért inkább egy sem kapja meg. Nálam megragad.

6. Be kell linkelnem õket.
Hogyan, ha nincsenek? :)

7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról. 
Hát igen... szintén kivitelezhetetlen. Viszont:

Mindenkinek, akitől kaptam, meg akik így gondolják, íme egy csekélység. Első körben Memoir-nak, aki először találta ki, hogy én is megkapjam. Nagyon köszi :)

Illik olyan filmből ajándékozni, amit nem szeretünk? Fene tudja...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr981733250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása