HTML

Miért szavazzatok rám? - Első rész - Optimus fővezér

2010.02.11. 08:56 Sceurpien

Üdvözlet Földlakók

Optimus fővezér vagyok, az autobotok vezére. Olyan zenei aláfestésem van, hogy néha még az én fémhátamon is feláll tőle a szőr. Hallgassátok csak:

Én fölemelkedem, te elbuksz. És ezt a "Bukott"-nak mondtam. Ugye milyen stílusos?

Itt arról beszél az a srác, aki mindig segít nekünk először, hogy Einstein tévedett, utána egy olyan dallam következik, amiről csupa rossz emlék fog el, egy bizonyos erdei csata, majd végül az örök fehérség dallama.

Én érző lény vagyok, és nem szeretem ha tárgyszámba vesznek, épp ezért ezt a számot sosem szerettem igazán, hiszen éppen halott roncsként, "szállítmányként" utazgatok az égben.

21? Ennél sokkal több fegyverem van. Ennyire jó vagyok. Szóval, szavazz rám, földlakó, hogy békében éljünk tovább is:

http://legjobbfilmzene.blog.hu/2010/02/07/szavazas_335

Optimus fővezér kilép...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr241748603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dün · http://konyvekazeletembol.freeblog.hu 2010.02.11. 13:07:50

én már szavaztam rá (sőt!) még sincs benne az első háromban :(
most én is búúús panda vagyok.

Sceurpien 2010.02.11. 13:20:13

@Dün: Old meg, és szerezz szavazókat hozzá :P :)
süti beállítások módosítása