HTML

Lány a vízben

2010.07.18. 14:34 Sceurpien

Nem olyan régen, valaki egy kommentben azt átallta feltételezni, hogy én James Newton Howard-ot nem ismerem eléggé, ha B kategóriásnak tituláltam. Akkor megfogalmaztam, hogy a B kategória nem jelnti azt, hoyg az ember csak B, hanem azt jelenti hogy TOP10 és nem TOP3 egy ilyen szoros élmezőnyű rendszerben. Nem egy filmzenéje van az illetőnek a 100-as listámon, köztük például az épp nemrég felkerült Falu. 

Annak az egy (óriási) hibámnak viszont soha nem fogok tudni megbocsátást találni, hogy az én Top100-as listám elkkészülte után juttottam el a Lady In The Water, avagy Lány a vízben c. filmhez. Ha nem is az első tíz kedvenc zenéim között, de az első 20-30ban biztosan helyet kaphatna egy nem lezárt listán, viszont sajnos a késése miatt onnan lemaradt. A blogról azonban nem.

Lady In The Water - 06 - The Healing by James Newton Howard

2 komment

Címkék: a lány the in howard james water lady newton vízben késők

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr572158801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*phX|Hydra 2010.07.21. 17:38:33

Anno én voltam.
Viszont jól esik, hogy a kedvenc albumomról felkerült, egy szám, szóval köszönöm.
Az album kiemelkedő száma még a The Great Eatlon, az is megér egy misét.

Sceurpien 2010.07.22. 08:12:30

@*phX|Hydra: Én mindig jobban megvoltam a lassabb számokkal, ezért én ezt szeretem jobban, de majd fel fog kerülni az is, ne félj :)
Egyébként tudom, hogy te voltál :)
süti beállítások módosítása