HTML

Az én Oscar-om

2009.03.07. 18:49 Sceurpien

 Hát végülis eljutottam oda, hogy akármennyire is nem akartam, csináltam egy videót arról, hogy én miket jelöltem volna idén Oscarra zeneügyileg. És persze azt is, hogy ki győzött volna.

De előbb íme néhány példa, ami szintén jobb volt mint a korábban említett zeneszámok nagy része (szerintem).

Erőszakik... (Link)

Hellboy 2... (Link)

The Wrestler / A pankrátor... a filmzene is marha jó, de azt még nem töltöttem fel. Button-t például simán übereli. Clint Mansell rulez...

City of Ember... (Link)

és még sokan mások...

De akkor jöjjön az én top5-öm. Van benne egy az Oscar jelöltek közül, és nem árulok el nagy titkot, ha azt modnom, hogy ott győzött. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbfilmzene.blog.hu/api/trackback/id/tr22987832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása